Vragen over website

Het door VV Hoogeveen gekozen systeem (Voetbalassist) biedt prachtige mogelijkheden de ervaringen die je met een team dit seizoen op doet te delen. Naast het verzorgen van een teampagina (spelers, teamfoto, wedstrijdverslagen, opstellingen, shirtsponsor en nog veel meer) kan je ook in een spelervolgsysteem vastleggen hoe je spelers presteren en presentie (wedstrijden en trainingen) bijhouden. Het systeem wijst zich voor het grotendeels vanzelf, maar we leggen je in dit document voor de zekerheid toch even uit waar je wat kunt doen.

Download hier het document >>
Ik heb een @vvhoogeveen.nl mailadres. Hoe kan ik de mail instellen op mijn PC en telefoon?

Log in op de site en klik op 'Support'. Zoek vervolgens in het Kenniscentrum met de zoekopdracht 'Outlook'.
We krijgen veel vragen waarom er geen uitslagen en standen gepubliceerd worden van de JO8, JO9 en JO10-teams. Hieronder de uitleg van de KNVB (waar wij afhankelijk van zijn).

Uitslagen en standen
Bij de Onder 8 t/m Onder 10 pupillen worden geen uitslagen en standen meer gepubliceerd. Dit is in lijn met de ontwikkeling van de nieuwe wedstrijdvormen waarbij het draait om het vergroten van het spelplezier van pupillen. Uit onderzoek blijkt dat kinderen uitkomend in Onder 8 en Onder 9 nog niet in staat zijn om weken vooruit te kijken en daarom geen echte interesse hebben in rangen en standen.
Het bijhouden van een competitie en toewerken naar een kampioenschap blijkt vooral van waarde en belang voor trainers, leiders en ouders. Dit kan leiden tot onnodige spanning en druk wat ten koste gaat van het spelplezier van het kind. De KNVB houdt wel de uitslagen bij om teams op het juiste niveau in te delen.
Stuur een mail naar [email protected] en omschrijf duidelijk wat er niet goed werkt.

Stappen: log in als trainer/leider. Kies ‘Club-management’ en daarna ‘Leden/relatiebeheer’. Kies vervolgens ‘Clublid pasfoto’. Daarna de speler kiezen en de foto kan geplaatst worden.  Let er wel op dat je het juiste seizoen kiest. Het seizoen 2020/2021 is namelijk ook al een optie.